Recenze Cobra Kai season 3

Třetí série začíná zhruba 2 týdny po incidentu ve škole. Johnny se utápí v alkoholu, Danielovi špatné PR kazí prodeje, Miguel nemůže hýbat nohami/ na začátku je ještě v komatu, ale díky teaseru všichni víme, že se z něj probere, Robby je na útěku a celou Cobru Kai ovládá John Kreese. Zkrátka všechno je ve sračkách.

Will Miguel Diaz be paralyzed in Cobra Kai season 3?
Foto by: Looper

Na třetí sérii jsem se velice těšil. A můžu rovnou říct, že mě nezklamala. Příběh je dost dobrý. Skoro každý čin našich hrdinů má dopad. A samotné postavy se vyvíjejí. Fanoušci původních filmů se dočkají mnohem víc odkazů na původní filmy. Včetně toho, že se dočkáme i nějakých návratů. Přesto není podmínkou znát filmy, všechno potřebné je vysvětleno formou flasbacků. Dále se dočkáme i příběhu Johna Kreese a jeho přerod z milosrdného člověka, který pomáhá každému komu je třeba, na člověka s trochu pokřiveným pohledem na svět, což dává postavě mnohem uvěřitelnější nádech a tak nějak chápete jeho motivaci. Dále se mi velice líbily scény ve kterých se Johnny snaží svým stylem dostat Miguela zpátky na nohy a to doslova. Mezi herci je dobrá chemie a část, kdy se Johnny setkává s profesionálním terapeutem je velmi vtipná. Velký prostor dostane i Daniel, což byli pro mě celkově nudné pasáže. Celkově tato postava je takový skautík a většina pasáží s ním je za mě tou horší části seriálu. Další část příběhu, co mi nepřipadal celkově tak zajímavě je hádka mezi Denielem a Johnnym, v podstatě když nějak spolupracují tak už jen čekáte, kdy se to zas pokazí, což za mě není moc dobré.

Cobra Kai Season 3 Clip: Chozen Teases Miyagi Secrets to Daniel | Den of  Geek
Foto by: Den of Geek

Dále, co bych tady vyzdvihl je kameru. Ta je výborná máte neustále přehled o tom, co se děje, není roztřesená a záběry jsou prostě super. Bojové sekvence jsou taky velmi nápadité a zajímavé. Vidíte jak naše hrdiny každý pohyb stojí nějaké úsilí. Vidíte mezi nimi rozdíly ve stylu boje, někteří bojují rychle, někteří zase útočně, jiní opatrně nebo neférově. Všiml jsem si i toho detailu, že když se při bojových scénách díváte po okolí můžete dobře rozeznat ostatní účastníky boje a tak nějak mít přehled o tom jak se jím daří. Je to taková prkotina, ale mě to celkem potěšilo. Taky, což je vítanou změnou, v soubojích vyhrává prostě ten co umí víc, nebo má výhodu a friendship power vám není moc platná.

Cobra Kai season 3: Netflix tease new episodes in first-look images | Metro  News
Foto by: Metro

Celkově seriál hodnotím kladně. Předešlé dvě série jsem si velice užil a i tuhle jsem zhlédl v podstatě za den. Není to nic velkolepého, ale pokud máte rádi akční seriály s dávkou toho humoru tak vám garantuji, že si tenhle seriál užijete. A kdybych to měl hodnotit nějak číselně tak za mě je to 8/10.

Cobra Kai Season 3 gets poster – Jioforme
Foto by: JioForme